Reklamacije isporuka i povraćaj robe

Reklamaciju možete ostvariti u sledećim slučajevima:
Reklamacija prilikom instalacije ili prvog puštanja – Ukoliko se prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad konstatuje da je isporučeni prozvod oštećen, nekompletan ili je neispravan, kupac ima pravo na reklamaciju. Davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac u najkraćem mogućem roku. U slucaju vrćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimicno ili u celosti, Zom-Impex je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.
Reklamacija u garantom roku – Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliteta proizvoda.U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni uređaj, zameniti proizvod novim ili vratiti novac. U tom slucaju, proizvod se preuzima nakon kontakta sa ovlašćenim servisom i šalje isključivo na adresu ovlašćenog servisa koja je upisana na garantnom listu. U slučaju slanja proizvoda u neovlašceni servis proizvod gubi garanciju. Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dan od prijema robe na servis. Nakon toga, ovlašceni servis za taj proizvod donosi odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca.
Za uvažene reklamacije Zom-Impex u potpunosti snosi troškove transporta.
Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
Reklamirani proizvod donesete u servis naznačen na garantnom listu u originalnoj ambalaži, da podnesete na uvid original garantnog lista i racun, da date opis neispravnosti. Nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa gde je ostavio proizvod.
Zom-Impex Servis Centar 024/ 559 898

Isporuka

Zom-Impex vrši isporuku svojim vozilima ili u najčešćem slučaju kurirskim službama sa kojima ima ugovor o poslovanju. Rokovi isporuke su 2-5 radnih dana od primanja narudžbine.

Saglasnost i promene uslova
Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani. Zom-Impex se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani.

Hvala na ukazanom poverenju.

PODACI O TRGOVCU

Podaci o trgovcu

Naziv : ZOM-IMPEX DOO ZA TRGOVINU I EXPORT-IMPORT

PIB :100839911

MBR : 08671567

Šifra pretežne delatnosti : 4643-trgovina na veliko električnim aparatima za domaćinstvo

Sedište : Vuka Karadžića 8

Mesto : Subotica

Adresa Ogranka: Somborski put bb, industrijska zona

Mesto : Subotica

Kontakt tel: 024/559-909 ili 063/498-244

Web adresa: www.zom-impex.rs

OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA

Odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu

Odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu

 

Dragi kupci,

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.machtig.rs , www.colossus.rs , www.big-big-bug.rs , www.misterm.rs , colossus_aparati,kao i prodaja van poslovnog objekta ogranka Zom-Impexa Mister M smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Odustanak od ugovora se ostvaruje podnošenjem odgovarajućeg obrasca,( koji je dostupan u elektronskom formatu na našoj prodajnoj internet stranici ) i kupac dobija štampani primerak zajedno sa računom pri preuzimanju. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o kupcu i kupljenom proizvodu, potpisati i vratiti poštom na sledeću adresu: Zom-impex,Somborski put b.b., 24000 Subotica. Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u budućnosti.

Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove vraćanja proizvoda snosi kupac. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se vrate posredstvom kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe Daily Express na sledećoj internet stranici https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Po prijemu proizvoda, obaviće se pregled istog i utvrditi stanje artikla. Kupac isklučivo odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, prodavac zadržava pravo da umanji iznos za povrat novca srazmerno sa oštećenjem proizvoda.

Novac se kupcu vraća nakon prijema i ustanovljenja stanja proizvoda, doznakom na bankovni račun kupca koji je naveo u obrascu za odustanak.

Zakon o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od tih slučajeva tri mogu da budu relevantna:

– isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;

– isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i

– isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.

Obrazac možete preuzeti klikom OVDE! 

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora

Na osnovu odredbe čl. 12 i čl. 26 Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 88/2021) obaveštavamo Vas:

da u slučaju potrošačkog spora, postoji mogućnost njegovog vansudskog rešavanja pred telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova koja se nalaze na listi koju sačinjava i javno objavljuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije (link), te da smo, kao registrovani trgovac, u obavezi da u ovom postupku učestvuje.

KAKO KUPITI?

Mister M sindikalna prodaja se bavi prodajom artikala na odloženo plaćanje putem mesečnih rata. Prodaja se realizuje putem administrativne zabrane na mesečna primanja zaposlenih ili na mesečnu penzijsku naknadu.

Pozovite našu administrativnu podršku na broj telefona 024/522-222 za više informacija o načinu kupovine.

Da biste mogli da kupite artikle na jednake mesečne rate u trajanju od 6 ili 12 meseci potrebno je da budete redovnom radnom odnosu ili da ste penzioner.

Artikle možete da kupite i jednokratno, tj. plaćanjem pouzećem pozivom na broj telefona 024/522-222.

Detaljnije informacije o uslovima kupovine možete da potražite u delovima Uslovi kupovine.

 

SLOBODNO NAS NAZOVITE I POKUŠAĆEMO DA VAM ODGOVORIMO NA SVA PITANJA:


 

Sindikalna prodaja MISTER M i prodaja na mesečne rate 024/522-222

Internet prodaja, maloprodaja, plaćanje jednokratno tj. pouzećem prilikom preuzimanja porudžbine 024/522-222


 

Radno vreme:

PONEDELJAK-PETAK 08:00-16:00

SUBOTA 08:00-13:00

 

DOKUMENTI ZA ŠTAMPANJE

Dokumenti za štampanje
Cene proizvoda prikazane u ratama su informativnog karaktera i primenjuju se u skladu sa uslovima kupovine na rate.

Prodaja se vrši preko ADMINISTRATIVNE ZABRANE!
POTREBNI DOKUMENTI:

ADMINISTRATIVNA ZABRANA – PENZIONERI – (kliknuti za preuzimanje dokumenta)
ADMINISTRATIVNA ZABRANA – ZAPOSLENI – (kliknuti za preuzimanje dokumenta)
MENIČNO OVLAŠĆENJE – (kliknuti za preuzimanje dokumenta)
ZAHTEV ZA OTKLANJANJE NESAOBRAZNOSTI – (kliknuti za preuzimanje dokumenta
MENICE
ZAHTEV O REGISTRACIJI MENICE koji može da se zatraži u banci pri izdavanju menice.
FOTOKOPIJA LIČNE KARTE – fotokopija lične karte ili u slučaju posedovanja čipovane lične karte izvod iz čitača.
POTVRDA O STALNOM ZAPOSLENJU
Menično ovlašćenje, menice i zahtev o registraciji menice je potrebno za iznose preko 20.000,00 RSD !

Preuzete dokumente je potrebno štampati u 2 (dva) primerka.
Popuniti potrebna polja i potom kontaktirati službu prodaje za dalja uputstva.
Najmanji iznos kupovine na rate je 2000 dinara.
Iznos do 10000 dinara na 6 rata.
Iznos preko 10000 dinara na 12 rata.
Rate su fiksne bez učešća i kamate.
Robu mogu kupovati svi zaposleni u stalnom radnom odnosu koji su kreditno sposobni (potvrda) i penzioneri.
Postoji mogućnost telefonske porudžbine.
Administrativne zabrane se šalju putem pošte na overu.
Roba se šalje na kućnu adresu kupca (bez naplate poštarine) tek nakon overene dokumentacije koja se vrati u Zom-Impex doo, ogranak Mister M, i nakon provere u firmi ukoliko se radi o zaposlenom licu.

Za sve dodatne informacije pozovite tel. 024/ 559 909. 

GARANCIJE, REKLAMACIJE, SERVIS

GARANCIJE / REKLAMACIJE / SERVIS

Poštovani kupci,
Ukoliko ste kupili bilo koji uredjaj iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da vam pomogne.

Za sva pitanja, na raspolaganju vam je služba za reklamacije na broju 024 559 898 radnim danima 8-16h i subotom 8-13h.

Oko rešavanja tehničkih problema može vam pomoći naša tehnička podrška na tom broju radnim danima 8-16h i subotom 8-13h.

Garancije

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda  garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Colossus garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana, kao i usklađenost istih sa navedenim specifikacijama na sajtu.

Reklamacije

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:


1) DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:
a) isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U ovom slučaju se popunjava Zapisnik o oštećenju koji moraju da potpišu i kupac i kurir. Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi nakon toga utvrdite kvar ili bilo koju drugu nedoslednost, Vaša reklamacija neće biti uvažena;
b) ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako sto cete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i vasim kontaktom.

2) Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati, ili neki od naših servisa. Ako ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirate naše call centra koji se nalaze na našoj stranici i oni će uputiti kurirsku službu da preuzme neispravan uređaj i dostave ga našoj službi reklamacija. Kao kupac imate pravo da uređaj reklamirate i direktno u ovl.servisu (podatak ko je ovl.servis za Vašu robu možete naći u nastavku ove stranice).

3) Reklamacija na oštećenu pošiljku

Ukoliko vam uredjaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uredjaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.

Servisiranje i povrat novca

Kod prijema robe koja nije bila ispravna pri pokušaju instalacije ili kod prvog puštanja u rad (DOA), serviser je u obavezi da prvo proveri opravdanost reklamacije i kompletnost reklamiranih uređaja pre nego što pristupi zameni robe ili vraćanju novca. Rok za odgovor po Vašem prigovoru je 8 dana od dana podnošenja reklamacije u maloprodajnom objektu ili od dana kada uređaj bude isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija. Nakon toga se donosi odluka o tome da li će se isporučiti novi proizvod ili će novac biti vraćen.
Reklamacije na funkcionalnu ispravnost proizvoda prilikom instalacije ili prvog puštanja u rad (DOA), biće prihvaćena samo ako se reklamirana roba vraća kompletna, neoštećena, i ako je ovlašćeni serviser potvrdio Vaše navode..

Prodavnica ZOM IMPEX zadržava sva prava promene cene proizvoda tako da, ako ste poručili uređaj po jednoj ceni i sa tom cenom ga primili na kućnu adresu.

Prilikom reklamacije robe za koju je Trgovac dužan za nesaobraznost, kupac je dužan:

a) da reklamirani proizvod donese lično ili pošalje dostavnom službom u servis naznačen na servisnom listu. Ukoliko je reklamirani proizvod elektrostatički osetljiv, kupac treba da proizvod dostavi u antistatik pakovanju;
b) da serviseru podnese na uvid kopiju računa o kupovini (i garantni list u slučaju da je rok za saobraznost robe duži od 24 meseca)
c) da serviseru detaljno opiše primećenu neispravnost i opis uslova i sredine u kojoj je proizvod radio kada je došlo do kvara;
d) posle toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija u maloprodaji gde je robu ostavio na reklamaciju ili na brojeve našeg call centra,

Servis

Da bismo naše zajedničko poslovanje podigli na viši nivo, a u isto vreme svi izbegli nepotrebne troškove, zajedno moramo poštovati sledeću proceduru slanja robe na servis.

Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja, isti možete doneti u servis ili kontaktirati naš call centar koji će uputiti kurira na vašu adresu da preuzme neispravnu robu. U roku od 8 od dana reklamiranja uređaja u našoj maloprodaji i servisu ili dana kada je uređaj isporučen kurirskom službom našoj službi reklamacija, dobićete odgovor na Vaš zahtev i posle toga reklamacija će biti rešena u primerenom roku.

Kako rešiti i skratiti vreme rešavanja reklamacije?

Uz uređaj je neophodno da nam dostavite originalni garantni list (u slučaju da je Trgovac za robu dao više od 24 meseca garancije) i kopiju računa. Sve komponente adekvatno upakovati kako bi izbegli eventualna oštećenja pri transportu, a najbolje u originalnom pakovanju i što kompletnije.

Uz svaku komponentu napisati što detaljniji opis kvara. Ukoliko se kvar manifestuje posle dužeg vremena rada, napisati koliko je vremena potrebno da se to desi. Takođe je poželjno navesti sve specifičnosti ukoliko kvar nije uobičajen. Pokušajte da izbegnete kratke i nepotpune opise kvarova jer tako možemo doći u situaciju da kvar ne otklonimo i vratimo Vam isti uređaj. Budite što detaljniji u opisu.

Fizički oštećene komponente i uređaji koji nisu korišćeni prema proizvođačkoj specifikaciji nemaju pravo na reklamaciju ili besplatan servis jer Trgovac nije odgovaran za nesaobraznost koja je nastala oštećenjem ili nestručnim rukovanjem, rizik prelazi na kupca.
U slučaju fizičkog oštećenja nanetih od strane krajnjih korisnika, servis zahteva dijagnostiku . Ukoliko kupac odustane od popravke dužan je da sam reguliše sve troškove prema servisu. Takav vid dodatnih troškova ne snosi Trgovac.

Molimo Vas da se gore navedena procedura poštuje, jer je i u Vašem i u našem interesu da se reklamacije i servis rešavaju u što je moguće kraćem roku.

PO ČLANU 52 ZAHTEV ZA OTKLANJANJE NESAOBRAZNOSTI