Načini Plaćanja

Plaćanje Pouzećem

Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (gotovinsko plaćanje kuriru na licu mesta). U ovom slučaju roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju. Ovaj iznos biće Vam naznačen zajedno sa troškovima isporuke, nezavisno od iznosa same narudžbine.

Plaćanje Na Rate

Colossus Technology sarađuje sa Mister M sindikalnom prodajom artikala koja Vam nudi plaćanje na više mesečnih rata (6, 10, ili 12). Da biste mogli da kupite proizvode kod njih i platite ih na više mesečnih rata potrebno je da ste zaposleni ili penzioner. Plaćanje na rate je zasnovano na principu administrativne zabrane na platu zaposlenog ili na primanje penzionera. U tom slučaju zaposleni ostavlja potrebne informacije i posle prikupljene potrebne dokumentacije vrši plaćanje u ratama za kupljene proizvode. Penzioner nije u obavezi da navodi ove podatke. Isporuka se vrši tek nakon uspešno kompletirane dokumentacije.

Za važeće cene prilikom kupovine na rate, posetite Internet stranicu Mister M sindikalne prodaje

Prodaja se vrši preko ADMINISTRATIVNE ZABRANE:

  1. Najmanji iznos kupovine na rate je 2000 dinara
  2. Iznos do 10000 dinara na 6 rata
  3. Iznos preko 10000 dinara na 12 rata

Rate su fiksne bez učešća i kamate.

 

Robu mogu kupovati svi zaposleni u stalnom radnom odnosu koji su kreditno sposobni (potvrda) kao i penzioneri.

 

Postoji mogućnost telefonske porudžbine.

Administrativne zabrane se šalju putem pošte na overu.

Roba se šalje na kućnu adresu kupca tek nakon overene dokumentacije koja se vrati u Zom-Impex doo, ogranak Mister M, i nakon provere u firmi zaposlenog.

 

Za sve dodatne informacije pozovite 024/415-53-00 ili 060/498-00-14

Slanje narudžbine

Slanje proizvoda koje ste naručili vrši se kurirskim službama.

Isporuka robe isključivo se vrši na teritoriji Republike Srbije.

Narudžbine primljene do 13h radnim danima biće poslate istog radnog dana.

Isporuke se ne vrše nedeljom.

 

Kurirska služba isporučuje robu na navedenu adresu za isporuku.

Reklamacija u slučaju oštećene robe prilikom transporta:

Prilikom preuzimanja robe kupac bi trebalo da proveri dali je sve u redu sa robom, dali se artikal slučajno nije oštetio na putu. U slučaju bilo kakvog oštećenja, kupac je dužan da nam javi oštećenje još isti dan do 16h ili ako je roba isporučena posle 16h, u tom slučaju odmah sledeći dan od 8-16h ima pravo na reklamaciju.

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE KUPCA U ZAKONSKOM ROKU

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža, vrši se povrat novca kupcu ili zamena,

<span“>Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima uz RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:

1. Krajnji kupac zakonski je može vratiti u roku od 7 dana od preuzimanja robe, osim u slučaju poručivanja putem WEB-a tj. slanjem robe kurirskom službom gde je rok za povrat 14 dana od preuzetog artikla. U oba slučaja se obračunavaju i radni i neradni dani. .

2. Ukoliko je greškom prodavnice Colossus Technology fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na Call centar (024 415 5300), slanjem maila na webmaster@colossus-technology.rs , ili dolaskom u maloprodaju gde je kupio robu. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji ili da nazove ovlašćeni servis za dogovor o preuzimanju na broj telefona 024 559 898).

 

Kada kupac vraća artikal u šop u kome je lično preuzeo i kupio robu, on tada donosi kupljeni artikal i prilaže račun. Maloprodaja utvrđuje ispunjavanje uslova za to (provera ispravnosti artikla i roka od 7 dana) i vrši nalog za ispravku ukoliko je u zakonskom roku (uzevsi u obzir i radne i neradne dane). Ukoliko radnik u maloprodaji nije kvalifikovan da utvrdi ispravnost, primljeni artikal se šalje u servis.

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u nas servis u Subotici (Somborski put bb, 24000 Subotica). Kupac ce na ovu adresu poslati:

–         Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)

–         Kopiju računa (da se original ne zagubi)

–         Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…)

Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • Pre svega kontaktirate ovlašćeni servis na broj telefona 024/559-898
  • da podnesete na uvid original garantnog lista i račun
  • da date opis neispravnosti
  • nakon toga, sve informacije o statusu proizvoda koji je na servisu kupac isključivo dobija od ovlašćenog servisa.